MEDELHAVSPASTA

Idag ska vi göra min "kända" medelhavspasta innehållande färsk pasta med citronsmak, räkor, småtomater, basilika, vitlök och lite chili=) Supergott och tar ca 10 min att göra! Skär småtomaterna på hälften och stek tillsammans med vitlök och chili. Häll sedan i räkorna när det har "kokat in sig". Koka pastan och släng i den i tomatsåsen när den är färdig! Krydda med salt, peppar och ev basilika. Ev kan du ha i musslor eller andra skaldjur också:)











Har ni några bra och goda vardagsrecept att tipsa mig om?=)

Kram!
Isa

Kommentarer
Postat av: puss

sv: Tack så mkt =)

2010-03-10 @ 19:18:08
URL: http://justicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tipset! Nu vet jag vad vi ska äta ikväll :)

2010-03-16 @ 12:03:52
Postat av: ISA'S STYLE - STYLE BY ME

svar anonym: Kul att du testar mitt recept!=) Garanterar att ni tycker om det;) Lycka till!

2010-03-16 @ 22:14:42
URL: http://isasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0