ÅRSDAG!!

Idag firar jag och älsklingen vår årsdag tillsammans! Vi var ute och åt sushi på en supermysig restaurang som ligger 5 min promenadväg från oss. Är stamgäster där nu:) haha
Sushibuffé dessutom, så man kan äta av lite allt möjligt och hur mycket man vill! Dundergott! Nu blir det myskväll och bad=)

Har tyvärr inte visat så många bilder på mig själv eftersom jag känner mig så blek och tråkig nu och inte hunnit klippa/slinga håret:) Men här kommer en iallfall!





Det kändes som om vi åt upp hela buffén! Men det fanns betydligt mer än bara detta:) Tog bara ett foto på ett av faten.

KRAM
Isa

Kommentarer
Postat av: Claudia

nu är jag tillbaka på bloggen. Den är redan uppdaterad med bilder, nu domän och design. titta gärna in :)

2010-02-22 @ 22:51:01
URL: http://claudiajohansson.blogg.se/
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

Grattis till er =)

2010-02-23 @ 13:32:34
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0