Ut och äta på Lilla Torg

Ikväll ska jag ut och äta och ta ett glas vin med Celie och Ylva på Lilla Torg. Ska bli jättemysigt! Lovar att lägga upp någon bild imorgon.

Fortfarande är jag lika sjuk, inte roligt.. Men det går väl över med tiden. Problemet är att jag inte är så tålmodig=)

Mitt tips idag

Köp eller sy en egen tyll-kjol! Blir jättehäftig effekt under en klänning eller en tygkjol. Du får volym och dessutom kan du använda tyllkjolen precis som den är.

Min ser ut så här...





(inköpt på Tradera för 47 kr!)


Jag ska använda den på en 50-talsinspirerad fest som kommer upp om några veckor=) ska då ha en svart babydoll-klänning över, just för att få fram volymen. Supergulligt!


Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0