Syster Yster

Sitter och kikar i min kalender och kom på det att jag inte kommer att åka hem till min familj i Göteborg på ett tag framöver.. Saknar ju min syster Ella något så fruktansvärt! Det är ju lite svårt att prata med henne i telefonen också eftersom hon tappar fokus efter max två minuter (allt eftersom Barnkanalen tjuter i bakgrunden..).
Men hon är lika söt för det=)

ma cherie



(Första bilden från i år, de två andra är bilder jag tog förra året. Och ja hon är ett litet rödhårigt troll)


För att hålla igång mina språk tänkte jag köpa böcker att läsa lite då och då. Någon som har förslag på böcker på franska och spanska? Som självklart inte ska vara för svårlästa!

Måste bara tipsa er om sådana här "bags"!



Köp en utan tryck och gör ditt eget! Blir jättecoolt och ingen kommer ha likadan. Själv ska jag nog ta en dikt och trycka på!
(för att göra ett tryck kan du bara använda en svamp och trycka textilfärgen genom ett papper med utklippt mönster).

Nej nu måste jag återgå till pluggandet! Vi har ju ett projektarbete att lämna in snart..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0