Roadtrip i USA

Längtar tillbaka till paradiset! Nu i höstrusket så skulle det inte sitta fel med en resa... Gjorde ju en otrolig resa i somras med Elin (som du kan läsa om HÄR) till The land of Dreams, USA.
Vi flög till L.A. och åkte runt i en skruttig bil utan ac till bland annat Las Vegas, San Diego, Sacramento.
Trivdes såå bra och vill verkligen tillbaka! Det var helt U N D E R B A R T!




(Jag och Elin på Rodeo Drive, Los Angeles)





(Las Vegas, Nevada)





(Vårt hotellrum i LV på Luxor)




(Serious shopping på en känd vintage-marknad i Los Angeles)

Elin, Jag, Karin, Petra - deras blogg från Los Angeles kan du läsa om HÄR





(Elin, me, Ashleigh, Kathrin in L.A)


SAKNAR LA!

Ni kommer att få höra mycket om resor ifrån mig.
Min stora PASSION


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0