Plugga

Idag ska jag, Celie och Ylva börja skriva på vårt projektarbete i Fastighetsvetenskap, phuu... det blir en låång dag! För er som inte vet det så går jag ju Fastigetsmäklarprogrammet i Malmö. Jag är nu inne på min andra termin. Jätteroligt är det, men nu har vi fått en stor uppgift som vi dessutom inte riktigt förstår. Men det är tur att vi är tre som hjälps åt=)

Jag vill så gärna köpa en hund! Men vad ska man skaffa för ras som första hund? Någon som har något förslag?
Jag vill ha en liten och enkel hund (men ingen chihuahua..! eller någon annan ömtålig och ettrig hund).

Nu när hösten börjar komma så är det ju så roligt att köpa nya höstplagg. Hittade den här på ebay, såå fin alltså!





Kostar bara 29 dollar!

Vill man förändra en kappa eller jacka som man redan har, kan man byta ut knapparna mot ett par nya. Jag lovar att det garanterat förändrar hela kappan! Jag ska se om jag kan ta en bild på min jacka som jag bytte knappar på=)


Nu ska jag iväg och plugga... Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Den hund jag skulle föreslå är Border Collie. Smarta mycket enkla hundar som inte är aggressiva och ja bara härliga att ha! Har själv en sån och två till andra, så hundar kan jag en del om =)

2008-09-12 @ 13:36:14
URL: http://lillasonja.webblogg.se/
Postat av: Coonbear

små hundar. boston terrier är en personlig favorit. som inte behöver allt för mycket jobb.

mops är ju också en underbar filur.

lycka till.

2008-09-13 @ 15:24:49
URL: http://coonbear.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Hihi, min kille gick samma utbildning som du i Malmö :)

Ang. hund så har vi en bladnras mellan papillon o chihuahua och han är varken ömtålig eller ettrig. Eller ja ömtålig är han väll för det är ju inte så lyclat om man kliver på honom men det är det väll inte med något djur överhucudtaget ^^

Har iaf bilder på honom på min blogg, tycker blandning är vädligt fin :)

2008-11-13 @ 17:51:05
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Golden retriever är en bra ras tycker jag lugna och lätta att hantera... :) lycka till! :D

2010-02-18 @ 16:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0