Mysdag med Sex and the City

Fortfarande lite krasslig så det blev en lugn dag. Tittade på Sex and the City hemma hos Ylva, såå bra=) Säsong nr 2 där alla tjejerna fortfarande är singlar. Roligt att se de gamla avsnitten precis när man sett filmen.


Nu precis var det en tjej här för att titta på min lägenhet. Vill ju byta till något större. Tyvärr tyckte hon att min var för liten.. Så nu försöker jag piffa till min lägenhet istället! Bland annat så målar jag om. Har varit beige tapet innan och har nu målat om i klarvitt. Kom då på en idé.
Om du tar ett foto på något du tycker om (eller ett befintligt foto du köpt) och lägger ett skisspapper över (ungefär som bakpapper) skissa sedan av mönstret. Nu skär du ut mönstret i kanterna. Dutta sedan med en svamp med valfri färg över väggen. Och VOILÁ! Nu har du en fin fondvägg som du själv designat. Personligt och superfint!

Lovade ju att lägga ut en bil ifrån Lilla Torg igår. "Tyvärr" hade vi så trevligt att jag helt glömde av att ta något foto. Så här får ni se en bild ifrån Lilla Torg iallfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0