Mitt första tips

Idag har jag lyckats dra på mig en riktigt hemsk förkylning, inte alls kul... Men ändå lyckats ta mig utanför lägenheten. Men som vanligt envisas jag med att tro att det går över av sig självt utan vila. Nu gäller det att ta det lugnt, och därmed basta! En massa grön te och citronhalstabletter ska nog göra susen!

Eftersom dagen mest gått åt till att försöka komma upp ur sängen så har jag inga större mästerverk att presentera. Men ett litet, smart tips har jag=) Det är både billigt, enkelt och kul!

För att matcha eller piffa upp din outfit kan du ta en bit tyg (eller sidenband) mönstrat eller enfärgat och knyta runt tofsen i håret. Blir en intressant och rolig detalj som folk garanterat lägger märke till!

Här har jag i en bit av ett svart spetstyg i håret som en rosett (tyvärr är bilden inte så bra, men med lite fantasi så går det). Måste ju också visa mitt senaste inköp, mina söta skor!

Kram på er!








Kommentarer
Postat av: e m m a

Svar: Det var nog min gamla design, har bytat nu. Den jag har nu har jag gjort själv. Kommer tyvärr inte ihåg vad hon heter som gjorde min gamla. :(

2008-09-10 @ 17:46:05
URL: http://rocki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0