Hur får man tiden att räcka till?

Vi har alldeles för mycket i skolan just nu! Hur har de tänkt att man ska hinna med allt? Vi har suttit minst åtta timmar idag, men känner oss fortfarande inte färdiga!! Hur gör alla de andra i klassen? De finns ju de som pendlar tre timmar (...!) till skolan varje dag! Hur hinner de med allt? Min tid räcker inte till iallfall!

Nu har vi fått en tid på Drivhuset på onsdag nästa vecka. Ett ställe där de hjälper folk att starta eget företag. Så nu ska vi snart presentera vår företagsidé!=) Jag vet att ni är nyfikna, men ni får inte veta ännu

Den som väntar på något gott...!


Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till vinsten i min tävling. Gå in på min blogg för att se vad du ska göra.

2008-09-28 @ 19:52:45
URL: http://thecrapshack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0