Arkitektur.Kommunikation.Resor

Idag har jag gjort absout ingenting. Visst är det härligt iband? Men jag är oerhört rastlös av mig, behöver komma ut, stressa och prata med människor! Tyvärr så behöver jag ju plugga till vårt projektarbete. Jag, Celie och Ylva har bestämt att vi ska ha skrivit en sida om varje ämne som vi sedan sammanställer.

* Intern kommunikation
* Extern kommunikation
* Tjänstekoncept

Någon som har en aning om detta??

Funderar också på om jag hinner gå min arkitekturkurs utöver mäklarprogrammet.. Vet inte hur jag ska få tiden att räcka till! Men vill ju så gärna gå kursen=( Kanske får ta den nästa termin när vi (förhoppningsvis) har lite mindre att göraö

Jag sitter mest och kollar på olika resor, det är mycket roligare att få drömma sig iväg. Funderar på att åka på språkresa med STS till Tokyo i sommar. Kanske kan vara något? Eller NY?



(Tokyo överst, samt NY under. Riktigt tråkigt att se World Trade Center på de gamla bilderna...)


Men visst ser det helt underbart ut? Någon som varit i de två städerna? Andra reseberättelser?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0