SICKO

I mitt förra inlägg skrev jag ju om alldeles för smala modeller. En av kommentarerna jag fick blev jag verkligen så arg för. Vilket säkert var meningen att jag skulle bli också! Vill inte ens nämna honom vid namn då det säkert är det han vill, få uppmärksamhet!


X om IDEAL?:
väldigt vackra tjejer,så dom ska se ut..



Tydligen verkar han ha en trend att skriva om så ruttna saker som möjligt för att uppröra folk och få läsare, vilket jag tycker är helt avskyvärt.
Däremot tycker jag att alla ska ha rätt att få göra sin åsikt hört, därför håller jag inte på och "väljer ut" vilka kommentarer jag vill ska synas på bloggen.

Tack ni äkta läsare för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

Sv: tack för frågan du ställde inför Frågestunden!

Nu finns svaret uppe på min blogg!

Puss och Kram

2008-10-22 @ 08:21:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: awh, tack vad gullig du är :)

2008-10-22 @ 09:04:37
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0