POWERFEEDERS

Jag har ju tagit upp ämnet om väldigt smala/ anorektiska modeller och tjejer. Därför ska jag nu ta upp ett ämne som går tvärt emot det, eller rättare sagt egentligen hand i hand! För det handlar om precis samma sak MAKT/ UNDERGIVENHET.

Feeders kallas de män som söker makt genom att göda sin partner. Vad jag har hört säger många att detta är sexuellt, att männen gillar kraftigt överviktiga kvinnor. Men i 99 % av fallen är det inte så. Makten är den som styr!
Eftersom kvinnorna blir så pass feta att de till slut inte kan röra sig, får mannen full kontroll. Han kan genom att göda kvinnan, få full kontroll över hennes liv eftersom hon blir beroende av honom.

Kvinnorna som stannar kvar i ett sådant förhållande är svaga och undergivna. Ofta vill de inte gå upp alla dessa kilon utan gör det för att de tror att deras man älskar dem mer ifall de blir större.

Och detta är fullt lagligt i Sverige...??
Vad lever vi i för samhälle?
Ska detta vara okej?



 

Jag liknar detta vid misshandel och tycker att det borde vara straffbart precis därefter!


 



Läste ett inlägg av en kille här som jag absolut håller med om:

"Till sist: tjejer, ni duger PERFEKT som ni är! Låt ALDRIG någon vilja göra er till något som ni egentligen inte vill vara!! Kan inte killen acceptera er som ni är-GLÖM honom!! Ni förtjänar bättre!!"


Kommentarer
Postat av: Angelica

Uäck! Såg någon dokumentär om just feeders för inte så längesen. Sjukligt beteende.

2008-10-25 @ 22:05:49
URL: http://sneakpeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0