Nya "bollar"

haha! Ja idag har jag varit på stan med Ylva och införskaffat mig ett garnnystan i färgen mörkgrå. Jag hade tänkt att göra sådana där garnbollar som man kan sätta på halsduken. Tror att det kommer bli jättefint! I annat fall så är det iallafall roligt att pyssla lite:) Jag får visa en bild senare hur det verkligen blev.

Lovade ju ett kort av mina nyinköpta kläder ifrån Köpehamn. Här kommer lite av det jag köpte..



(En ljus obergine-färgad skjortklänning från Boutique i Köpehamn 499:-, Halsduk från Miss Rose 199:-, armband med alla stjärntecken fr Taxi 79:-, skinnjacka - en gammal)

Fler bilder får ni se sen! Nu ska jag fortsätta med mina garnbollar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0