BIG IMPRESSION

Åh, igår kväll var jag barnvakt åt lilla Lisen, snart 2 år:) Hon är sååå söt! Kallar mig Hila (fråga mig inte vad hon fått det ifrån, ibland blir det Isa också). Och ville hålla mig i handen hela tiden. Känner mig verkligen uppskattad när man kommer innanför dörren och hon kastar sig i armarna på mig!

Hon har lärt sig säga små meningar:

"- Hila sitta här..!"

Såå sött!

Vi var och tittade på hennes storasysters Luciafirande i skolan också. Jätteduktiga var de! Hela 11 sånger hade de lärt sig! Det tvivlar jag på att jag kunde när jag var 9;)



Har ni haft något Luciafirande?

Kommentarer
Postat av: Mariah N

Vad gulligt!,har inte sett något luciafirande.

2008-12-12 @ 19:33:51
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0