Lite om mig!

Jag tänkte att ni kanske är lite nyfikna på vem jag är (om inte så behöver ni ju inte läsa klart)!



Jag heter Lovisa, är 20 år gammal och är bosatt i mysiga Malmö. Här pluggar jag Fastighetsmäklarprogrammet och Arkitektur.
Jag brinner verkligen för resor! Och försöker att resa så mycket som min studentplånbok tillåter=) Älskar språk, nya kulturer och nya människor. Mina resor är inte bara charterresor till sol och bad utan jag försöker att variera resmål och aktiviteter. Helst åker jag på äventyrsresor där man planerar så lite som möjligt. Gillar att vara spontan!

Därför kommer min blogg mycket att handla om mina resor!
Men också om

* Mode
* Shopping
* Mina åsikter
* Utbildning
* Jobb
* Pyssel
* Arkitektur/ inredning
* Personligt



Jag skulle väl vilja kalla mig kreativ ,och har en hel del idéer som jag vill dela med mig av! Är det något mer ni undrar över så var inte rädd för att FRÅGA!=)






                                                                                              Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0