FOTOGRAFERINGEN I SNÖN :)

Fotograferingen idag med Petra var superkul och det ser ut att ha blivit ett par fina bilder=) Ni kan kika in hos Petra för att tjuvkika lite;) Resten av bilderna får ni se sen! Jätteduktig fotograf är hon!

KIKA HÄR

Resten utav dagen spenderades på Chris Coffee. Varmt kaffe och bara sitta och titta ut på snön som faller ner!
Jag bad dem att stänga ytterdörren (som stod vidöppen) eftersom det var så kallt. En snäll tjej som jobbade där sa att hon skulle ordna det. Det var bara det att dörren gick i baklås och gick inte att öppna varken inifrån eller utifrån!!
Folk inne på kaffet hade bråttom iväg till tåg och annat och var allmänt sura (riktigt förbannade) för att de inte kom ut! Dessutom fanns inte någon bakdörr eller köksingång! Kändes sjukt pinsamt att det var pga av att jag frös som folk missade sina tåg och var jättearga..! Men samtidigt får de skylla sig själva, det var klart att någon skulle stänga dörren förr eller senare.. och nu råkade det vara jag:)

Varför händer sånt här alltid mig?



Folk utanför Chris som går och rycker i den låsta dörren




C & Y


Jag och C

Har ni haft en bra helg?



Kommentarer
Postat av: diana

Någon har redan nominerat dig till tävlingen i min blogg! =) Hopaps du vill vara med o tävla! :) Ska snart svara på ditt mail, men nu kallar tentaplugget..:( hm! KRAM!

2008-11-25 @ 17:31:59
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0