VOLYM!!

Idag testade jag den omtalade schampo-kakan. Och jag blev positivt överraskad!! Vilken volym! Jag köpte en kaka som var speciellt för volym. Men de hade också för tex torrt hår, färgat hår osv. Borde köpa en balsam-kaka nu också så det blir komplett=)

Kakan ska räcka i 60-80 tvättar vilket låter helt otroligt (speciellt med tanke på att den kostar under hundralappen!). Men det krävdes inte mycket för att det skulle löddra. Jag tog bara och "gnuggade" in direkt i håret och det löddrade en massa. Den luktar lite som tvål men väldigt gott och fräscht! Håret känns jätterent och kakan ser helt orörd ut=)

Testa vet ja!



Lush.se


Havssalt & Sjögräs ger glans och volym till livlöst hår. Passar alla hår och speciellt  bra där kranvattnet är mjukt. Blöt håret, gnugga schampokakan i håret för att få lödder, tvätta och skölj ur. Låt kakan torka upp efter användning och den kommer att räcka i evigheter.


Fet stil= Säkert syntetiskt ämne

Normal stil= Naturligt och/eller ekologiskt

 

Ingredienser: Sodium Lauryl Sulfate, Coarse Sea Salt, Irish Moss Infusion (Chondrus crispus), Glycerine, Perfume, Litsea Cubeba Oil, Coriander Oil (Coriandrum sativum), *Citral, *Geraniol, *Limonene, *Linalool, Hydroxycitronellal, Gardenia Extract (Gardenia jasminoides), Colour 42045, Colour 61585.

* Occurs naturally in essential oils

 

 

 

Jag ska nog testa någon av de andra sorterna också!=) Spännande!

 

Isa

 


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Tjabba tjena hallå! Nu är det bara jag som kikar in :) Hur är vädret hos dig? Mycket snö?

2010-03-12 @ 18:47:20
URL: http://fotograbben.se
Postat av: veronica

Vilken fin blogg du har :)

2010-03-13 @ 00:07:18
URL: http://missfancydream.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Bra tips. :-)

2010-03-13 @ 06:29:58
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Wow, häftigt! Trodde inte de skulle funka. Vart kan man köpa dem?

2010-03-14 @ 13:37:28
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0