TACOS IKVÄLL!

Först och främst vill jag tacka alla för era tips om mascara-borttagning! Fick jättemånga tips, så nu ska jag nog börja använda mascara mer regelbundet=) TACK!

Idag blir det tacos-kväll! Vi gillar stark mat så det är extra krydda i köttfärsen, extra stark sås och chili blandat i gräddfilen=) Men det är gott!

detta är vad vi har till våra tacos!




Väldigt orginellt och tråkigt! Går ju självklart att ha varma grönsaker också. Så att det blir mer som Fajitas (stavning?). Men aldrig testat det hemma tyvärr!


Vad har ni i era tacos?

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej!

söt blogg!

hur är allt med dej?

kram

2010-03-18 @ 07:48:02
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Tacos kan inte vara tråkigt! Det är ju fantastiskt gott. Lätt att laga också!

2010-03-18 @ 22:16:29
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny Penny

Hej

Jag bakar alltid ett eget bröd när vi äter tacos. Pitabröd. jättelätt och praktiskt att lägga i allt i. Och så gör jag en advokadoröra med vitlök och en egen tomatsås av färska tomater, jättegott. Piffar till det lite.

Ha det gott

2010-03-21 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0