JORDEN RUNT

Jag ska åka jorden runt. Vet bara inte exakt när det blir av! Men det är mitt största mål just nu! Jag vill besöka alla små platser med spännande språk och kulturer. Jag har redan förberett mig genom att läsa en hel del språk. Japanska står på listan. En av mina drömstäder: Tokyo =) Någon som varit där? De har så olik kultur jämfört med Europa. ÄLSKAR ATT RESA!
Om jag fick välja så skulle jag nog resa runt under hela min livstid. Åka till varje vrå av världen.

Jag har absolut inga problem med att åka helt själv! Jag har varit på ett antal resor helt själv. Har självklart träffat en massa människor under tiden. UNDERBARA människor som bor runt i hela världen. Tänk att kunna hälsa på en kompis i varje världsdel! Fantastiskt! Och så olika men samtidigt lika vi faktiskt är! Tänk att bara lämna tryggheten här hemma och ge sig ut på ett enormt äventyr helt själv! VILKA UPPLEVELSER!

Städer/platser/länder jag absolut måste besöka: Tokyo, HongKong, Singapore, Rio de Janeiro, någonstans i afrikas djupaste djungel, Chile, nordligaste Kanada, Ryssland, Indien, Sidney, Indonesien, Panama.
Jag känner mig ganska så "färdig" med Europa, då jag varit i de flesta länder och även bott en period i Spanien, Frankrike och England.

Flygplatsen i Köpenhamn

 

På Mallorca (hos min sambos pappa)

 

Också Mallorca

 

På marknad i Beverly Hills (CA)

 

Midsommarfirande i Las Vegas (NV)

 

 

På filmfestival i Cannes

På väg till nästa äventyr!

 




Kommentarer
Postat av: jenny

härliga bilder

2010-03-23 @ 09:08:38
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Linda - mamma till Lovina

Hej!



Jag har just startat en tävling i min blogg,

om valfri vårmössa eller skötunderlägg från lAim Design!



Var med och tävla du också!



Kram Linda!

http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html

2010-03-23 @ 09:15:06
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Nina

Fina bilder!

Visst är det underbart att resa, vill också resa jorden runt ; )

2010-03-23 @ 09:28:25
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: sara s

Jag har varit i Tokyo och det är den absolut häftigaste plats jag har varit på. Har inte så mycket pengar just nu men vet!! att jag en dag kommer att återvända.

2010-03-23 @ 20:23:39
Postat av: simone

Vilken söt pingla du är! ;d hoppas du får en mysig fredag :)

2010-03-26 @ 13:37:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0