HEMMA IGEN!

Nu är jag äntligen hemkommen ifrån Göteborg. Känns nästan konstigt att säga att man är hemma FRÅN Göteborg eftersom det var där jag föddes, lärde mig cykla, utvecklade godisberoende och fick nyckeln till frihet! Men sen drog "Södern" mig i armarna och det var där jag hamnade till sist!

Men åter till Bloggalan! Otroligt kul var det att träffa så mycket nya och intressanta människor. Många av dem hade man ju läst om och det kändes nästan som att man redan kände varandra. Men det går aldrig att veta hur någon verkligen är! Så många gulliga och trevliga mammor man lärde känna!=)

Lite bilder från Galan...




ALLT detta fick vi i små söta giftbags!



Klädd för fördrink:)




Jag och söta Helena & Diana



Johanna Tofteby från "Ensam mamma söker"



jag på väg från Galan.. med alla mina jätteväskor!
Klänning från H&M och skärp från Soaked in Luxery, solglasögon från Marc Jacobs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0