GÄSTINLÄGG FRÅN LINDA!

Linda Högsta

http://hogsta.blogg.se/



Hade tänkt skriva ett inlägg om våran härliga nyårsfest i Helsingborg men när jag tänkte lite kände jag bara för att gnälla lite idag. Jag har nämligen varit väldigt snäll det senaste men jag måste grina av mig lite. Så detta kommer att handla om folk som inte fattar att om man skall utnyttja någon skall man vara trevlig och uppskatta det..

När vi bestämde att vi skulle köra ner till Helsingborg skulle i sista sekunden en till följa med oss och de var fine with me! Gissa vad... Tjejen var en halvtimma sen och jag hatar opunktlighet. Och inte nog med det. Hon lät inte Jennifer få framsätet! Skit samma tänkte jag.. Vi släppte av henne innan vi kom till hotellet för hon skulle förfesta någon annan stans så det var en kort omväg. Vi sa att vi åker kl 12 dagen efter och sedan träffades vi bara en snabbis på kvällen.

Jag kan ju erkänna att Jennifer och jag glömde dagen efter och vi åkte och 10 över 12 skickade hon ett sms om hur det blir med resan hem. FAN! Så sa hon att hon var lite söder om Helsingborg så Jennifer vände (jag hade nog inte vänt...) men lite efter Helsingborg visade sig vara 25 min söder ut! Dvs åt fel håll! När vi väl kom dit kom hon ut och vad gör hon.. Ställer sig och tänker tända en cigg.. då blev jag förbannad och sa till henne att antingen sätta sig i bilen eller stanna kvar. När jag frågade om hon visste att det var en 50 min omväg att hämta henne var reagerade hon inte och sa bara typ jaja varför e du så grinig och då skällde jag på henne lite till. Sen sa hon inte ett ord hela vägen hem och inte jag till henne (hon satt bak!) Jag fick inga bensinpengar och inte ens ett tack eller ett hejdå när hon steg ur bilen!

Hade hon bara sagt Förlåt! Jag visste inte att det låg så långt bort. Så hade jag förlåtit allt.... Men uppför dig inte som om jag är en TAXI-service..



Hahaha..  Men här kommer lite roliga bilder ifrån festen för att väga upp allt gnällande!


 




Vill du också få ett inlägg här? Skicka ett mail till: [email protected]


KRAMAR!
Isa
 




Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

Ditt ligger uppe nu =)

2009-01-12 @ 22:51:38
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Man ser inte bilderna :'(

2009-01-13 @ 01:16:43
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: peter pc carlsson

Jag tycker att du var för snäll. Dels skulle du gett fan i att hämta henne och dels skulle du krävt in bensinpengar. Dålig stil av henne. Mycket dålig. Så stå på dig bara nästa gång, det är du som har rätt inte hon.

2009-01-13 @ 11:44:54
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Jag jobbar som moderedaktör på Finest.se :)

2009-01-13 @ 15:08:27
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0