Jag är rik

Jag är rik för att jag lever och är frisk! Den känslan är den viktigaste. Ibland glömmer jag bort det och börjar listan med ytliga bekymmer. Men jag har hälsan i behåll och lever i en, kanske inte perfekt men en fri värld. Jag kan göra vad jag vill!

Tänk på det när något svårt dyker upp! Det försöker jag göra, även om det alltid inte är så lätt=) Man blir ju enkelt insnöad, så att säga.



(Här är Nisu, 12 år och hennes mamma)


Kom på det när jag satt och kikade på kortet på mitt fadderbarn i Nepal. Hon är så lycklig för att hon få gå i skolan! Och här sitter jag och gnäller för att jag måste plugga. Skärpning på mig!

Hoppas att ni också tänker med lite perspektiv=)

♥ Isa


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :)

2008-09-14 @ 21:26:06
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0