Hata och avskaffa fotbollen

Jag är så arg! Arg för att fåniga personer med fåniga åsikter ska få göra så här. Hela Malmös poliskår har precis motat bort massa fotbolls-supportrar (Helsingborg). Det har tydligen varit någon fotbollsmatch som vissa personer tydligen inte klarar av att se utan att ta till våld och bråka för ingenting! Varför?
Tänk vad mycket pengar som går åt till alla poliser som ska samlas för att ta hand om barnsliga människor som kallar sig fotbollsfans. Fy och skam på er! Polisen har viktigare saker för sig. Och känner man att man absolut måste uttrycka sin åsikt om det andra laget, så snälla: SKRIV istället. Då blir inte folk skadade!

Avskaffa fotbollen tycker jag! Sporten medför bara problem nu mera. Hur kommer det sig att andra sporter klarar sig utan sådana här incidenter? Tacka vet jag bilsport!

(detta gäller förstås inte de få fotbollsfans som är fredliga)






(båda bilderna är mina privata, tyvärr blev den sista väldigt suddig)


Och för er som inte bor i Malmö: Det är i vanliga fall en väldigt trevlig stad som jag trivs i!

Tack för mig
Isa



Kommentarer
Postat av: diana

Haha, så likt mina åsikter! Håller helt med, avskaffa fotbollen! Vilket trams!! Tänk om man la alla dom pengarna på hemlösa barn istället! Bra skrivet! =) Kram// Diana

2008-12-07 @ 21:22:44
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0