CORRECTA


!!  eftersom många påpekat det vill jag att ni ska veta att en del av bilderna i inlägget "IDEAL" kan vara retuscherade (har även skrivit om detta i inlägget). Mitt huvudsyfte var inte att visa exakt hur modellerna verkligen ser ut utan att få fram ett budskap om att de inte lever hälsosamt och har tappat verklighetsuppfattningen.  Detta gäller självklart inte alla för smala modeller, men alldeles för många. Jag hopppas och tror att mitt budskap framgår tydligt i vilket fall som helst.

Om jag skulle visa en bild av en undernärd pojke i Afrika, skulle ni då påpeka att den kan vara retuscherad? Syftet med bilden framgår väldigt tydligt iallafall. Problemet finns kvar.



(Bild)



Kommentarer
Postat av: jenilita

Bra inlägg och viktigt budskap:) din blogg e med skit fin:) kram

2008-10-23 @ 23:45:33
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0